6. Dani medijske pismenosti, u organizaciji Agencije za elektroničke medije, Ureda UNICEF-a za Hrvatsku te drugim partnerima, održavali su se od 24. do 30. travnja 2023., s aktivnostima i u tjednima prije i poslije toga. Glavni ciljevi projekta su podizanje svijesti javnosti o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima, stvaranje prilika za medijsko obrazovanje što većeg broja građana, posebice djece i mladih, te podrška odgojno-obrazovnim djelatnicima osiguravanjem obrazovnih materijala za razvoj medijske pismenosti.
Ove godine slogan Dana medijske pismenosti je “U ravnoteži – online i offline” i fokus je na utjecaju medija i društvenih mreža na mentalno zdravlje djece i mladih, kao i na problemu dezinformacija te važnosti kritičkog promišljanja i medijskog obrazovanja.
U sklopu Dana medijske pismenosti, odgojiteljica Elma Polanec i pedagoginja Josipa Vinković provele su različite aktivnosti s djecom vezane uz temu medijske pismenosti.
Također, pedagoginja Josipa Vinković je na roditeljskim sastancima održala predavanja za roditelje djece jasličke i vrtićke dobi na temu “Djeca u svijetu medija”.
Na portalu medijskapismenost.hr dostupni su različiti materijali o odnosu djece i medija, a koji se mogu besplatno preuzeti.