7. Dani medijske pismenosti, u organizaciji Agencije za elektroničke medije, Ureda UNICEF-a za Hrvatsku te drugim partnerima, održali su se od 22. do 28. travnja 2024., s aktivnostima i u tjednima prije i poslije toga. Glavni ciljevi projekta su podizanje svijesti javnosti o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima, stvaranje prilika za medijsko obrazovanje što većeg broja građana, posebice djece i mladih, te podrška odgojno-obrazovnim djelatnicima osiguravanjem obrazovnih materijala za razvoj medijske pismenosti.
Ove je godine u fokusu razvoj kritičkog razmišljanja, obrazovanje o umjetnoj inteligenciji i medijska pismenost mladih u kontekstu “superizborne” godine.
U sklopu Dana medijske pismenosti, odgojiteljica Elma Polanec, uz podršku pedagoginje Josipe Vinković, provela je različite aktivnosti s djecom vezane uz temu medijske pismenosti.
Na portalu medijskapismenost.hr dostupni su različiti materijali o odnosu djece i medija, a koji se mogu besplatno preuzeti.